пʼятницю, 28 квітня 2017 р.

Мій ліс - моє багатство

                                                Ліс — це диво, ліс — це казка.
                                           То ж заходьте в ліс, будь ласка,
                                           Але завжди пам’ятайте:
                                           Диво-ліс охороняйте! 

Бібліотека - філія села Кульчин спільно із учнями 1 - 4 класів Кульчинської ЗОШ 1ст провела екологічно - пізнавальну вікторину  "Мій ліс - моє багатство". Окрасою села Кульчин є чудовий сосновий ліс і кому ж як не нам потрібно дбати про наше таке неоціненне багатство. Бібліотекар розповіла дітям про цілющі властивості лісу.Ми знаємо, яку користь дає нам ліс. Це і ягоди, гриби, трави, та таке свіже та чисте повітря. Учням було задано три завдання: розгадати екологічний кросворд, скласти розірвані прислівя та відгадати по сім загадок про природу. Діти підготували цікаві розповіді, легенди про ліс, про лікарскі рослини.    
  




   Учнями 2 класу було написано три проекти на тему: "Лісова аптека", "Не рви первоцвіт" та "Моя улюблена квітка".







Немає коментарів:

Дописати коментар